Žingsniai originalumo link

Drabužio ar aksesuaro kokybė, originalumas – vienos iš svarbiausių LTUROCK vertybių. Mūsų archyve nerasite daikto, kurio originalumas prieš tai nebūtų kruopščiai patikrintas. Pateikiame keletą žingsnių, kurie užtikrina, kad kiekvienas mūsų asortimente esantis daiktas yra originalus.

1 žingsnis. Nuostatos. Esame griežtai nusistatę prieš kopijas ir padirbinius. Neoriginalūs drabužiai ne tik teršia aplinką, nes yra pagaminti iš nenatūralių, nekokybiškų medžiagų, bet ir neturi išliekamosios vertės. Tokie gaminiai sukuriami pavojingose, higienos normų neatitinkančiose sąlygose, skurdžiose šalyse, jų gamybos kaštai ypatingai maži. Mums tai nėra priimtina. Todėl stengiamės edukuoti ir kitus. Tą darome savo Instagram paskyroje @lturock. Pasitaikiusius neoriginalius drabužius naudojame kaip pavyzdžius edukacijos tikslais arba sunaikiname.

2 žingsnis. Koncentracija. Suvokiame, kad suprasti apie visus prekės ženklus yra labai sudėtinga.  Beveik neįmanoma. Todėl specializuojamės istoriją turinčiuose, mums patinkančiuose prekių ženkluose – Gucci, Dolce&Gabbana, Helmut Lang, Yohji Yamamoto, Louis Vuitton, Maison Margiela, Moncler, Prada, Stone Island ir kt. Šiuos drabužius nešiojame ir mes patys.

3 žingsnis. Patirtis. Tobulėjant kopijoms, originalą nuo padirbinio atskirti gali būti sunku, tačiau jį pastebėti padeda patirtis. Dizainerių drabužių rinkoje dirbame jau daugiau nei 10 metų. Parduodame kelis tūkstančius drabužių per metus. Domimės tendencijomis bei kolekcijomis, dizainerių kūryba, vintažu. Ilgametė patirtis analizuojant gaminius, lyginant padirbinius su originaliais drabužiais, dalyvaujant įvairių forumų diskusijose, leido mums užsitarnauti gerą bei patikimą vardą tarptautinėje rinkoje, suburti pirkėjų ratą kurie mumis pasitiki.

4 žingsnis. Patikimi tiekėjai. Labai svarbu žinoti iš kur atkeliauja prekės. Esame užmezgę ryšius su patikimais privačiais pardavėjais, taip pat nuolat ieškome naujų galimybių dizainerių drabužiams įsigyti. Visas mūsų asortimentas yra įsigyjamas Italijoje, Prancūzijoje, Jungtinėje Karalystėje, Vokietijoje, Jungtinėse Amerikos Valstijose. Neperkame prekių iš Indijos ar Afrikos šalių.

5 žingsnis. Pirminis prekių patikrinimas. Kiekvieną savaitę gauname naujų drabužių. Gautas drabužis yra apžiūrimas ir įvertinamas. Ypatingas dėmesys skiriamas medžiagai, pasiuvimui, kokybei, užtrauktukams bei kitoms detalėms. Etiketės taip pat labai svarbios, nes jo gali „išduoti“ daug informacijos apie prekės originalumą. Kartais net tokios smulkmenos kaip etiketės raidžių dydis, tarpai tarp jų tampa svarbiu šaltiniu įvertinant drabužio originalumą. Ne visi pastebi ir kitus niuansus – pvz. „Dolce&Gabbana“ savo drabužių dažniausiai nežymi įprastais, tarptautiniais dydžiais (S, M, L), jie beveik visada renkasi itališką dydžių variantą (48, 50, 52).

6 žingsnis. Išskirtinių bruožų, būdingų gaminiams, „ieškojimas“ ir „suradimas“. Rinkoje yra daug skirtingų modelių prekių, todėl vieno atskiriamojo bruožo, kuris tiktų visiems drabužiams, nėra. Skirtingi modeliai gali turėti skirtingus bruožus – taip nuo padirbinėjimo „apsaugomos“ skirtingų metų kolekcijos. Sukurta sistema yra gerai žinoma gamintojui, reikia laiko ir žinių jai perprasti. Padirbinėtojai dažnai į tai nekreipia dėmesio, kopijuoja pagal vieną „šabloną“. Jau minėti „Dolce&Gabbana“ naudoja tik tam tikrus užtrauktukus, kniedes, įspaudus tam tikrose kolekcijose. Pavyzdžiui, etiketės turi būti tam tikroje vietoje, o pats užrašas turi būti parašytas tik tam tikru būdu, tačiau kitoje kolekcijoje visa tai gali atrodyti kitaip. Žinant tai galima pasakyti ar drabužis yra originalus ar ne. Tačiau šios žinios ateina tik su patirtimi.

7 žingsnis. Bendruomenė. Jei po šių žingsnių vis dar abejojame prekės originalumu, kreipiamės tarptautinės bendruomenės pagalbos. Yra tam tikros grupės, platformos, forumai, kurių nariai nešioja ir domisi tam tikro dizainerio drabužiais, tampa savotiškais prekės ženklo ekspertais, dalinasi informacija. Jie puikiai išmano kolekcijas, vintažą, noriai padeda įvertinti drabužių originalumą.

8 žingsnis. Sprendimai. Jei drabužis neatitinka bent vieno iš minėtų žingsnių – jo neparduodame ar nenuomojame.  Laikome, kad jis yra neoriginalus ir tokiu atveju jį naikiname arba sandėliuojame jei matome, kad ateityje gali praversti sprendžiant originalumo klausimus.

 

 

Kovos ir pergalės

Gatvės mada – nenaujas fenomenas. Vienas iš gatvės mados centrų – Los Andželas. „Gatvės stiliumi“ būtent ten pradėta vadinti patogi, judesių nevaržanti ir neįpareigojanti apranga, labiausiai pamėgta...

Kas nugalės: Tavo stilius ar greitoji mada?

Anūkas paklausė senelių, kokia jų santuokos paslaptis. „Matai, mes esame iš tos epochos, kai sugedusius daiktus stengdavosi pataisyti, o ne tiesiog išmedavo...“, – atsakė jie. Greitosios mados...

Panagrinėkime D.Montvydo stiliuką!

(LNK info.) Ne vieno žiūrovo dėmesį prikausto projektas „Lietuvos balsas“. Ne mažiau nei dalyvių balsai ir pasirodymai, čia aptarinėjamas ir stilius. O ypač – neįprastais stiliaus deriniais visuomet...