X
header1

Originalumas - svarbiausia

Žingsniai originalumo link

Drabužio ar aksesuaro kokybė, originalumas – vienos iš svarbiausių uRock vertybių. Norime, kad visi klientai būtų užtikrinti gaunamo drabužio arba aksesuaro verte. Mūsų archyve nerasite daikto, kurio originalumas prieš tai nebūtų kruopščiai, keliskart ir kompleksiškai patikrintas. Pateikiame keletą žingsnių, kurie užtikrina, kad kiekvienas mūsų asortimente esantis daiktas yra originalus.

1 žingsnis. Nuostatos. Esame griežtai nusistatę prieš kopijas ir padirbinius. Neoriginalūs drabužiai ne tik teršia aplinką, nes yra pagaminti iš nenatūralių, nekokybiškų, sunkiai suyrančių medžiagų, bet ir neturi išliekamosios vertės. Tokie gaminiai sukuriami pavojingose, higienos normų neatitinkančiose sąlygose, skurdžiose šalyse, jų gamybos kaštai ypatingai maži. Stengiamės edukuoti ir kitus – norime, kad kiekvienas, besidomintis mada, sugebėtų atskirti originalą nuo padirbinio. Pasitaikiusius neoriginalius drabužius atiduodame atsakingam perdirbimui, naudojame kaip pavyzdžius edukacijos tikslais.  

2 žingsnis. Koncentracija. Suvokiame, kad visus prekių ženklus aprėpti yra neįmanoma, todėl specializuojamės istoriją turinčiuose, mums patinkančiuose ir artimas vertybes turinčiuose prekių ženkluose – Gucci, Dolce&Gabbana, Helmut Lang, Yohij Yamamoto, Louis Vuitton, Maison Margiela, Moncler, Prada, Stone Island ir kt. Šiuos drabužius nešiojame ir mes patys.

3 žingsnis. Patirtis. Tobulėjant kopijoms, originalą nuo padirbinio atskirti gali būti sunku, tačiau jį pastebėti padeda patirtis. Drabužių pardavimo rinkoje dirbame jau daugiau nei 6 metus, parduodame keletą tūkstančių drabužių per metus. Domimės tendencijomis, kolekcijomis, dizainerių kūryba, vintažu. Ilgametė patirtis analizuojant gaminius, lyginant padirbinius su originalais, leido mums užsitarnauti gerą bei patikimą vardą rinkoje, suburti pirkėjų ratą kurie mumis pasitiki, yra nuolatiniai klientai.

4 žingsnis. Patikimi tiekėjai. Labai svarbu žinoti iš kur atkeliauja prekės. Esame užmezgę ryšius su patikimais privačiais pardavėjais, taip pat nuolat ieškome naujų galimybių dizainerių drabužiams įsigyti. Visas mūsų asortimentas yra įsigyjamas Italijoje, Prancūzijoje, Jungtinėje Karalystėje, Vokietijoje, Jungtinėse Amerikos Valstijose. Neperkame prekių iš Azijos, Indijos ar Afrikos šalių.

5 žingsnis. Pirminis prekių patikrinimas. Kiekvieną savaitę gauname naujų drabužių. Gautas drabužis yra apžiūrimas ir įvertinamas. Ypatingas dėmesys skiriamas medžiagai, pasiuvimui, kokybei, užtrauktukams bei kitoms detalėms. Etiketės taip pat labai svarbios, nes jo gali „išduoti“ daug informacijos. Kartais net tokios smulkmenos kaip etiketės raidžių dydis, tarpai tarp jų tampa svarbiu šaltiniu įvertinant drabužio originalumą. Ne visi pastebi ir kitus niuansus – pvz. „Dolce&Gabbana“ savo drabužių dažniausiai nežymi įprastais, tarptautiniais dydžiais (S, M, L), jie beveik visada renkasi itališką dydžių variantą (48, 50, 52).

6 žingsnis. Išskirtinių bruožų, būdingų gaminiams, „ieškojimas“ ir „suradimas“. Rinkoje yra daug skirtingų modelių prekių, todėl vieno atskiriamojo bruožo, kuris tiktų visiems drabužiams, nėra. Skirtingi modeliai gali turėti skirtingus bruožus – taip nuo padirbinėjimo „apsaugomos“ skirtingų metų kolekcijos. Sukurta sistema yra gerai žinoma gamintojui, reikia laiko ir žinių jai perprasti. Padirbinėtojai dažnai į tai nekreipia dėmesio, kopijuoja pagal vieną „šabloną“. Jau minėti „Dolce&Gabbana“ naudoja tik tam tikrus užtrauktukus, kniedes, įspaudus tam tikrose kolekcijose. Pavyzdžiui, etiketės turi būti tam tikroje vietoje, o pats užrašas turi būti parašytas tik tam tikru būdu, tačiau kitoje kolekcijoje visa tai gali atrodyti kitaip. Šios žinios ateina su patirtimi.

7 žingsnis. Bendruomenė. Jei po šių žingsnių vis dar abejojame prekės originalumu, kreipiamės tarptautinės bendruomenės pagalbos. Yra tam tikros grupės, platformos, forumai, kurių nariai nešioja ir domisi tam tikro dizainerio drabužiais, tampa savotiškais prekės ženklo ekspertais, dalinasi informacija. Jie puikiai išmano kolekcijas, vintažą, noriai padeda įvertinti drabužių originalumą.

8 žingsnis. Sprendimai. Jei prekė neatitinka bent vieno iš minėtų žingsnių – jos nenuomojame. Problemas bei klausimus kylančius dėl drabužių neoriginalumo visada pilnai išsprendžiame.