LTUROCK – tai vertingų drabužių ekosistema, su galimybe investuoti. Ši ekosistema sukurta šiuolaikiniam žmogui, kuriam drabužis yra svarbus kasdienio gyvenimo elementas.
Modernieji klientai yra išmanūs ir finansiškai raštingi žmonės, mokantys investuoti ir elgtis su pinigais. Ką jie beįsigytų, savo pirkiniuose ieško vertės ir ilgaamžiškumo. Tai patvirtina ir senas ironiškas posakis: „Mes nesame tokie turtingi, kad pirktume beverčius daiktus.“ Kiekvienas pirkinys yra investicija, kuri privalo auginti vertę ar bent jau ją išlaikyti. Aukštosios mados drabužis neturėtų būti perkamas vien dėl jo estetinio patrauklumo, jis jums gali tarnauti kaip investicija, kurią vėliau galite paversti pinigais.
LTUROCK bendruomenė yra įvairialypė, todėl siekdami supaprastinti apsipirkimo patirtį skirtingoms auditorijoms, LTUROCK asortimentą suskirstėme į dvi kategorijas: „Street hero“ – dizainerių drabužiai kasdieniam dėvėjimui bei „Invest Hero“ – ypatingai reti ir vertingi kolekciniai drabužiai su investiciniu potencialu.
LTUROCK įkūrėjas Šarūnas Nakvosas teigia: „Internetu iš mūsų perka stilingi vyrai iš įvairių pasaulio šalių, įskaitant pasaulinio garso dainininkus (pvz. Red Hot Chilli Peppers gitaristas Josh Klinghoffer), Holivudo aktorius bei žymiausius mados dizainerius (pvz. Louis Vuitton mados namų meno vadovas Virgil Abloah). Kita vertus, fizinės erdvės, kurių tinklą planuojame plėsti, leidžia klientams teikti kur kas platesnę stiliaus formavimo paslaugą. ”
LTUROCK drabužiai turi tiek estetinę, tiek istorinę vertę, todėl paties drabužio vertė turi potencialo augti. Nuo 2021m. LTUROCK pradėjo investuoti ir į moteriškus „high fashion“ drabužius, ši kryptis taip pat po truputį plečiasi. Prieš įtraukiant konkretų drabužį į asortimentą jį kompleksiškai patikriname. Mums svarbiausia autentiškumas, drabužio būklė bei rinkos vertės nustatymas.
Įmonės įkūrėjas Š. Nakvosas apie aistrą aukštajai vintažinei madai:
„Nuo pat paauglystės vertinau ir mylėjau drabužius. Ši aistra vėliau virto profesija, ėmiau ieškoti istorinę ir estetinę vertę turinčių vyriškos mados egzempliorių. Dauguma jų atkeliaudavo iš Italijos, Prancūzijos, Vokietijos bei Jungtinės Karalystės.
Tačiau mano asmeninis santykis su šiais drabužiais visuomet buvo šiek tiek paradoksalus. Ypatingą drabužį išsirinkdavau asmeniniam dėvėjimui, tačiau tuomet intuicija man imdavo prieštarauti: o gal geriau tokio turto nedėvėti, gal geriau pasaugoti garderobe…Devynis kartus iš dešimties per porą metų, kartais net greičiau, drabužio vertė išaugdavo keliais kartais. Tuomet drabužį parduodi ir dar kartą suvoki, kad mada yra viena iš investavimo rūšių.
Būtent apie tai ir yra prekės ženklas LTUROCK, apie investicijas į vertingus drabužius, kurie bėgant laikui nepraranda savo vertės, o dažnu atveju ją ir išaugina. Taip tausojama gamta, nes perkame, tai kas kokybiška, tvarkinga ir madinga, taip kuriame savitą stilių, investuodami į drabužį, kartu investuojame ir į save.“
Šiuo metu LTUROCK komandą sudaro 11 darbuotojų, taip pat šalia yra dar keli žmonės, kurie padeda su įvairiais projektais.
Taigi, LTUROCK – ekosistema, kurią prieš 10 metų įkūręs Šarūnas Nakvosas, iš skirtingų pasaulio vietų atrenka 20-ojo bei 21-ojo amžiaus gatvės ir aukštosios mados šedevrus ir į juos investuoja.